Paladins Gold Edition
The Paladins Gold Edition includes all 8 Champions from the Starter Edition as well as 19 extra Champions for a total of 27 total Champions instantly unlocked!
And an additional 30,000 Gold players can use to purchase another Champion of their choosing!
Please note that this Edition contains all content included in the Starter Edition.