Wydanie Gold Paladins
Wydanie Gold Paladins zawiera 8 czempionów z Wydania Startowego, jak również 19 dodatkowych – czyli łącznie 27 czempionów, którzy zostaną natychmiast odblokowani!
I dodatkowe 30 000 złota, które gracze mogą wykorzystać na zakup innego wybranego przez siebie bohatera!