Paladins Altın Sürüm
Paladins Altın Sürüm ile Başlangıç Sürümü'ndeki 8 şampiyonun ve ekstra 19 şampiyonun, toplamda 27 şampiyonun kilidini anında açarsın!
Ayrıca, kendi istediğin bir şampiyonu satın almak için kullanabileceğin fazladan 30.000 Altın da bulunuyor!