Paladins – Paczka czempionów 4. sezonu
Natychmiast odblokuj wszystkich sześciu czempionów wydanych w 4. sezonie w przystępnej cenie! Każdy czempion będzie również posiadać emotikonę, pozę najlepszego gracza i odblokowane talenty!