Paladins: Pakiet Roziskrzony rumak
Wyraź swój styl z Roziskrzonym rumakiem, najbardziej magicznym wierzchowcem w Królestwie. Otrzymasz również 200 kryształów oraz bilet Oferty dnia, który odblokuje spersonalizowaną ofertę dnia gdy tylko tego zechcesz!