Paladins Starter Edition
Experience the best way to play Paladins! Start building your Champion roster in Paladins! Dive into Paladins with a huge selection of Champions!
The Paladins Starter Edition includes 8 fan-favorite Champions at one low price! The Paladins Starter Edition instantly unlocks 2 Champions from each role for a total of 8 Champions!