Wydanie startowe Paladins
Poznaj najlepszą ofertę w Paladins! Rozpocznij tworzenie swojego zastępu czempionów w Paladins! Wyrusz w świat Paladins wraz z licznym zastępem czempionów!
Wydanie startowe Paladins zawiera 8 ulubionych przez fanów czempionów w niskiej cenie! Wydanie startowe Paladins natychmiast odblokowuje 2 czempionów z każdej roli, czyli łącznie aż ośmiu!