Paladins Başlangıç Sürümü
Paladins'i oynamanın en iyi yolunu deneyimle! Paladins'teki Şampiyon kadronu oluşturmaya başla! Geniş yelpazede Şampiyon ile Paladins'e giriş yap!
Paladins Başlangıç Sürümü, fanların sevdiği 8 Şampiyonu düşük fiyatla sunuyor! Paladins Başlangıç Sürümü her rolden 2 tane olmak üzere toplamda 8 Şampiyonu anında açıyor!