Paladins
Oynaması ücretsiz olan, takıma dayalı fantezi nişancı oyunu Paladins ile 50 milyondan fazla oyuncunun arasına katıl. Oyun tarzını yansıtmak için ana yeteneklerini özelleştir ve Diyar'ın efsanevi bir Şampiyonu olarak silahlarını ve sihrini kullan.
Paladins heyecanlı bir fantezi ortamına sahiptir ve keskin nişancı insanlar, mekanik goblinler, mistik elfler ve jet roketli ejderhalar gibi daima büyüyen çok çeşitli yelpazedeki Şampiyonları barındırır.
Paladins'i oynamak tamamen Ücretsizdir. Oynanışı etkileyen herhangi bir öğenin kilidini yalnızca oyunu oynayarak açabilirsin. Ayrıca, satın alabileceğin kozmetik içerikleri de bulunuyor.
Paladins'in deste oluşturma sistemi sayesinde düzinelerce yetenek arasından seçimini yapabilir ve aynı Şampiyon ile şahin gözlü bir keskin nişancı, bomba atan bir patlayıcı uzmanı ya da taarruz tüfeği taşıyan bir koşucu olabilirsin.
Kadim Tanrıça. Yıldızlararası ödül avcısı. Acımasız korsan. Buz devi. Paladins'te bunlardan biri veya daha fazlası olabilirsin. Paladins'te halihazırda mevcut olan yüzlerce görünümden birini seç ya da her güncellemede gelen yeni görünümler arasından favorini seç.