Panic Room. House of Secrets
"Panik Odası: Sırlar Evi" bir ""gizli nesne"" oyunudur. Eski konakta ilerlerken birçok bulmacayı çözmeniz gerekecek. Ancak yolunuzun sonunda özgürlüğün gerçek fiyatını gerçekten anlayabilirsiniz.