Havoc
This game supports or includes the use of Blockchain, NFT technology, or Cryptocurrency. All transactions and related activity, payments for in-game purchases, refunds, and customer support are handled by the publisher of this product.Please be advised: before purchasing any cryptocurrency or digital assets that players should do their own research. Player purchases through third party marketplaces are made at their own risk, and Epic Games does not encourage the purchase or sale of any cryptocurrency or digital asset.Buckle up, soldier. Havoc throws you into a heart-pounding 5v5 brawl. No fancy abilities here, just pure skill and strategy. Master your arsenal, from assault rifles to devastating shotguns, and become a weapon yourself.