Havoc
Permainan ini menyokong atau menyertakan penggunaan Rantai blok, teknologi NFT atau Mata Wang Kripto. Semua transaksi dan aktiviti berkaitan, pembayaran untuk pembelian dalam permainan, bayaran balik dan sokongan pelanggan diuruskan oleh penerbit produk ini.Harap maklum: pemain perlu membuat kajian tersendiri sebelum membuat pembelian mana-mana mata wang kripto atau aset digital. Pemain yang membeli menerusi pasaran pihak ketiga dibuat atas risiko diri sendiri dan Epic Games tidak menggalakkan pembelian atau penjualan mana-mana mata wang kripto atau aset digital.Buckle up, soldier. Havoc throws you into a heart-pounding 5v5 brawl. No fancy abilities here, just pure skill and strategy. Master your arsenal, from assault rifles to devastating shotguns, and become a weapon yourself.