Panzer Corps 2: Axis Operations – 1943
W końcu nadszedł krytyczny moment, który zadecyduje o przyszłości Niemiec na froncie wschodnim! Choć bitwa pod Stalingradem dobiegła końca, wojska państw Osi w Rosji nadal są w rozsypce. Zniszczenie niemieckich, węgierskich i rumuńskich sił poważnie osłabiło wroga. Teraz musi rozpocząć się desperacka przepychanka, by przywrócić stabilność na froncie. Jednak nawet jeśli te działania zakończą się sukcesem, na horyzoncie wyłania się jeszcze większa bitwa na Łuku Kurskim.
Dodatek Axis Operations 1943 skupia się wyłącznie na bitwach stoczonych na froncie wschodnim. Ale co ważniejsze, ten dodatek zaczyna odpowiadać na pytania, które pojawiły się dawno w tej serii, czego kulminacją jest możliwość trwałej zmiany przebiegu wojny w tej kampanii... oraz przyszłości kolejnych kampanii!
Realizując dodatkowe cele i osiągając różne stopnie zwycięstwa, zdobywasz punkty Commendation Points, które możesz wydać na różne unikalne nagrody, od dostępu do zapasów przechwyconego sprzętu wroga po specjalne prototypowe pojazdy i możliwość przekonania historycznych oficerów, by dołączyli do Twojej armii.
Tak jak żadna kampania 1942 roku nie może być kompletna bez Stalingradu, tak żadna kampania 1943 roku nie może pominąć niechlubnej bitwy pod Kurskiem.
Podejdź do tej bitwy, często określanej mianem największej bitwy czołgowej w historii, w wyjątkowy sposób i postaw swoich weteranów Wehrmachtu przeciwko pozornie niekończącym się zastępom sowieckich żołnierzy broniących swoich bastionów.
Mimo okazji, by wykorzystać wpływ przeszłych zwycięstw na swoją korzyć, to od Ciebie zależy, jak poprowadzisz swoje oddziały. Ostatnia historyczna szansa Niemiec na odzyskanie inicjatywy strategicznej na froncie wschodnim może należeć też do Ciebie...
Ale Twoje wysiłki mogą też otworzyć zupełnie nowe, oryginalne ścieżki. Ścieżki, które rozpoczynają się tutaj i rozpościerają się przez jeszcze nienapisaną historię!