Panzer Corps 2: Axis Operations - 1943
Almanya'nın Doğu Cephesi'ndeki kaderinin belirleneceği kritik an geldi! Stalingrad Savaşı sona ermiş olsa da, Rusya'daki Axis (Mihver) kuvvetleri kargaşanın içerisinde kalmaya devam ediyor. Alman, Macar ve Romen kuvvetlerinin yok edilmesiyle birlikte büyük boşluklar oluştu ve cepheyi istikrara kavuşturmak için umutsuz bir mücadelenin zamanı geldi çattı. Ancak bu çabaların başarılı olduğunu varsayarsak, ufukta daha da büyük Kursk Savaşı görünüyor.
Axis Operations 1943 DLC Harekâtı, tamamen Doğu Cephesi'ne odaklanıyor. Ancak daha da önemlisi, bu DLC, serinin uzun süredir devam eden sorularını yanıtlamaya başlıyor ve bu harekât ile savaşın gidişatını kalıcı olarak değiştirme olasılığıyla sonuçlanıyor... ve tabii ki gelecekteki harekâtlar için de göz kırpıyor!
Oyuna aktarılan kuvvetler, artan zorluk seviyesi ayarları ve gelişmiş oyun modları ile daha fazla büyüme fırsatı ve mücadele bulabilirken, önceden ayarlanmış kuvvetler de herhangi bir oyuncunun bu yeni harekâtta başarılı olmasını sağlayacak kadar orta düzeyde deneyimli birimler ve çeşitli kahramanlar içerir.
Stalingrad'sız bir 1942 harekâtı eksik kalacağından, hiçbir 1943 harekâtında meşhur Kursk Muharebesi görmezden gelinemez.
Wehrmacht gazilerini Kursk çıkıntısını koruyan uçsuz bucaksız Sovyet savunma hatları ile karşı karşıya getir ve genellikle Tarihin En Büyük Tank Savaşı olarak lanse edilen bu savaşa benzersiz bir giriş yap.
Ya da çabaların sonucunda tamamen yeni ve özgün bir yol açılabilir. Buradan başlayan ve henüz yazılmamış bir tarihe uzanan bir yol!