Panzer Corps 2: Axis Operations – 1944
Wojna na froncie wschodnim osiągnęła punkt kulminacyjny. Siły Wehrmachtu na froncie wschodnim znajdują się pod ogromną presją odradzającej się Armii Czerwonej. Niemieckie siły zbrojne są rozciągnięte do granic możliwości, między rozkazami utrzymania pełnej kontroli nad podbitymi terytoriami a desperacką walką o przetrwanie z coraz silniejszymi wojskami radzieckimi.
Ale nieunikniony upadek Osi nie jest jedyną ścieżką, która czeka na Ciebie w tym dodatku DLC do kampanii Panzer Corps 2!
Dodatek DLC do kampanii Axis Operations – 1944 jest pierwszym dodatkiem DLC, który oferuje dwie pełne, całkowicie niezależne od siebie kampanie.
W kampanii historycznej przygotuj się na brutalne realia upadku niemieckiego Wehrmachtu, który walczy o przetrwanie alianckiej napaści nacierającej ze wszystkich stron.
Aby dać graczom jak największą swobodę wyboru, obie kampanie są od razu dostępne do rozpoczęcia dla wszystkich graczy. Nie ma żadnych warunków wstępnych ani przeszkód dla rozpoczęcia którejkolwiek z kampanii. Nowo uformowane Panzer Corps lub głęboko zaimportowane siły mają taki sam wybór co do tego, którą ścieżkę kampanii realizować.
Weteranom kampanii z siłami gotowymi do importu do tego najnowszego dodatku DLC zaleca się kontynuowanie obranej ścieżki kampanii historycznej lub ahistorycznej, aby w pełni doświadczyć rozbudowanej fabularnej zawartości.
Axis Operations – 1944 poszerza zawartość z dodatku DLC 1944 i pozwala dogłębnie zbadać przedstawione w nim bitwy historyczne i wydarzenia ahistoryczne. To największy dodatek DLC, jaki dotychczas wydaliśmy. Ogromna liczba 20 scenariuszy oferuje najlepszy wgląd w historyczne realia niszczycielskich bitew toczonych na froncie wschodnim w 1944 roku, zwłaszcza podczas Operacji Bagration.
Tak duża liczba scenariuszy umożliwiła stworzenie w pełni rozwiniętej kampanii ahistorycznej, która jest kontynuowana dokładnie tam, gdzie zakończyła się Axis Operations – 1943, i oferuje kolejną porcję nowej, całkowicie oryginalnej zawartości Panzer Corps 2.
Ta kampania ahistoryczna nie jest krótkim skokiem od alianckiej stolicy do alianckiej stolicy – to w pełni rozwinięta i zrealizowana kampania, która szczegółowo przedstawia potencjalne sukcesy i niepowodzenia, z którymi potężny niemiecki Wehrmacht mógł się zmierzyć, nawet gdyby zwyciężył w bitwie pod Kurskiem.
Na Twojej drodze stanie zupełnie nowy zestaw celów, sklasyfikowanych jako elitarne cele (Elite Objectives). Są to cele, których realizacji podjąć się powinny tylko najsilniejsze siły pancerne; te wyzwania są zaprojektowane tak, aby zatrzymać nawet najsilniejsze i najgłębiej zaimportowane siły. Elitarne cele reprezentują i odzwierciedlają również rosnącą przewagę aliantów, która stawała się oczywista w 1944 roku.