Panzer Corps 2: Axis Operations - 1944
Doğu Cephesi'ndeki savaş doruk noktasına ulaştı. Doğu Cephesi'ndeki Wehrmacht kuvvetleri, yeniden dirilen Kızıl Ordu'nun muazzam baskısıyla karşı karşıya. Fethettikleri geniş toprakların tamamen kontrol altında tutmaları için verilen direktifleri yerine getirmeye ve giderek güçlenen Sovyet ordularına karşı çaresizce ayakta kalmaya çalışan Alman kuvvetleri, tüm sınırlarını zorlayarak mücadeleye devam ediyor.
Ancak bu Panzer Corps 2 Harekât DLC'sinde, önündeki tek yol kaçınılmaz bir Axis çöküşü değil!
Axis Operations 1944 DLC Harekâtı, birbirinden tamamen ayrı ve bağımsız iki yeni harekât sunan ilk DLC'dir.
Tarihi harekâtta, Alman Wehrmacht'ın her yönden üzerine kâbus gibi çöken Müttefik saldırılarına karşı ayakta kalma mücadelesi ve çöküş sürecinin acımasız gerçekleriyle yüzleş.
Oyunculara olabilecek en fazla seçim özgürlüğünü sunmak için, her iki harekât da hemen oyuncuların kullanımına sunulacak. Her iki harekâtı da başlatmak için herhangi bir ön koşul veya engel bulunmamaktadır. Yeni kurulan Panzer Corps veya aktarılmış hazır kuvvetler, hangi harekât yolunu izleyecekleri ve keşfedecekleri konusunda eşit seçeneğe sahiptir.
Axis Operations 1944, 1944 DLC'sinde yer alan tarihi savaşları ve tarih dışı olayları doğru bir şekilde deneyimleyebilmen için, bir DLC'de bugüne kadar görülmemiş miktarda içeriği sağlayacak şekilde geliştirildi. 20 adet senaryodan oluşan devasa portföyüyle, 1944 yılı Doğu Cephesi'nde, özellikle de Bagration Operasyonu sırasında gerçekleşen yıkıcı savaşların tarihsel gerçeklerine dair en iyi deneyimi sunuyor.
Çok sayıda senaryo ile aynı zamanda Tarih Dışı harekâtın tamamen gelişmiş bir şekilde, 1943 Axis Operations'ın kaldığı yerden devam etmesini sağlıyor. Bunun yanı sıra, Panzer Corps 2'ye özgü, keşfedilmemiş ve tamamen orijinal içeriklerle yoluna devam ediyor.
Tarih dışı harekât, Müttefik başkentinden Müttefik başkentine hızlı geçiş sağlamaz. Detaylı araştırmalar sonucu, güçlü Alman Wehrmacht'ın Kursk Muharebesi'nden galip çıkmış olsaydı bile karşılaşabileceği varsayılan potansiyel başarı ve yenilgilerin, resmen ete kemiğe bürünmüş bir şekilde anlatıldığı bir harekâttır.
Artık karşında seni bekleyen, Seçkin Hedefler olarak sınıflandırılmış yepyeni hedefler var. Bunlar, yalnızca en güçlü Panzer Kuvvetlerinin tamamlamaya cesaret edebileceği hedeflerdir. Oyuna aktarılan kuvvetlerin en güçlü ve köklü olanlarına bile dur demek için tasarlanmış meydan okumalardır. Seçkin hedefler, aynı zamanda 1944'te belirgin hale gelen artan Müttefik üstünlüğünü ortaya koymakta ve yansıtmaktadır.