Panzer Corps 2: Axis Operations – 1945
Niemcy leżą w gruzach. Nieustannie atakowana ze wszystkich stron i bezlitośnie ostrzeliwana przez strategiczne bombardowania aliantów Rzesza Niemiecka wciąż nie chce pogodzić się z porażką. Podejmowane są ostatnie kontrofensywy w desperackiej próbie odwrócenia losów II wojny światowej. Czy ten ryzykowny plan się opłaci, czy też niemiecki Wehrmacht nadal czeka cierpienie i śmierć?
W dodatku Panzer Corps 2 Axis Operations wreszcie zbliżamy się do końca II wojny światowej w Europie... w ten czy inny sposób!
W kampanii historycznej z 1945 roku na froncie wschodnim przeżyjesz ostatnie miesiące II wojny światowej z rzadko przedstawianej w innych grach perspektywy, przygotowując siły Wehrmachtu do ostatecznej, desperackiej ofensywy.
Aby móc właściwie opowiedzieć tę historię, kampania historyczna skupia się nie tylko na końcowych bitwach na froncie wschodnim, ale także na wydarzeniach, jakie im towarzyszyły. Co tak naprawdę osiągnęły ostatnie ataki, takie jak Operation Bodenplatte czy Spring Awakening, i jakie straszliwe koszty za sobą pociągnęły?
Walcząc do samego końca, poznaj faktyczne losy zarówno prawdziwych niemieckich postaci historycznych, jak i wyjątkowych bohaterów Axis Operations. W ten sposób dowiesz się, dlaczego tak wielu szeregowych żołnierzy Wehrmachtu kontynuowało walkę po tym, gdy nadzieja na zwycięstwo w II wojnie światowe już dawno została utracona.
Po raz kolejny najnowszy pakiet zawartości Panzer Corps 2 Axis Operations wprowadza nową kampanię! Przygotuj się na kontynuację wydarzeń ahistorycznych z 1944 roku w punkcie, w którym się zakończyły po zwycięstwie w bitwie o Ploiești.
Pomimo odparcia lądowania zachodnich aliantów w Normandii i powstrzymania sowieckiej inwazji na Europę Wschodnią sytuacja Niemiec nadal jest nieciekawa. Zwycięstwo wydaje się tak odległe, jak nigdy dotąd, ponieważ determinacja aliantów została jedynie zachwiana, ale najwyraźniej nie złamana.
Odkryj niezbadaną historię alternatywnej kampanii Axis Operations 1945 i zobacz, jak się ona skończy... lub dokąd zaprowadzi nas dalej!
Aby dać graczom jak największą swobodę wyboru, obie kampanie są od razu dostępne do rozpoczęcia dla wszystkich graczy. Nie ma żadnych warunków wstępnych ani przeszkód dla rozpoczęcia którejkolwiek z kampanii. Nowo uformowane Panzer Corps lub głęboko zaimportowane siły mają taki sam wybór co do tego, którą ścieżkę kampanii realizować.
Weteranom kampanii z siłami gotowymi do importu do tego najnowszego dodatku DLC zaleca się kontynuowanie obranej ścieżki kampanii historycznej lub ahistorycznej, aby w pełni doświadczyć rozbudowanej fabularnej zawartości.