Panzer Corps 2: Axis Operations - 1946
Using the ahistorical campaign path established in previous DLC as a springboard, Axis Operations 1946 offers players an absolutely massive and completely original campaign to explore a joint German-Japanese invasion of the United States.
Prepare your Wehrmacht invasion forces for their final battles to take on the mighty United States in a huge, 30 scenario campaign that will take your armies from coast to coast across the Continental US.
To properly tell this original story, we have even taken the special measure to bring on an American Historical Specialist to give this campaign a true air of historical context and authenticity!
While the lore of the events leading up to this Axis invasion of the United States is steeped in the previous campaigns of the Axis Operations series, 1946 has been specially designed to welcome all players to enjoy.
To facilitate this, Axis Operations 1946 has a new, tiered objective system present in practically every scenario of the campaign.
These objectives are required for campaign progression, and are designed to be manageable for all players.
Players can import their core forces that completed the previous Axis Operations 1945 East campaign or use a preset core force to directly launch into the Axis Operations 1946 Amerika campaign.
1946 will be the final installment of the Axis Operations series. This is the climatic ending players have been building towards ever since the Axis Operations took its first timid steps into ahistorical campaigning!