Panzer Corps 2: Axis Operations - 1946
Ahistoryczna kampania z poprzedniego DLC posłużyła podczas prac nad Axis Operations 1946 za podstawę do stworzenia olbrzymiej i całkowicie oryginalnej kampanii przedstawiającej wspólną inwazję sił niemiecko-japońskich na Stany Zjednoczone.
Przygotuj siły inwazyjne Wehrmachtu do ostatecznych bitew przeciwko potędze Stanów Zjednoczonych w rozległej, liczącej 30 scenariuszy kampanii, która zabierze Cię od jednego wybrzeża kontynentalnych Stanów Zjednoczonych do drugiego.
Chcąc uczynić zadość tej opowieści oraz nadać jej historyczny kontekst i autentyzm, w prace nad powstaniem kampanii zaangażowaliśmy nawet specjalistę od historii Stanów Zjednoczonych!
Chociaż fabularna otoczka wydarzeń prowadzących do inwazji sił Osi na Stany Zjednoczone zawiera wiele odniesień do poprzednich kampanii z serii Axis Operations, to dodatek 1946 powstał z myślą o jak najszerszym gronie graczy.
W tym też celu Axis Operations 1946 wprowadza nowy, wielopoziomowy system celów obecny praktycznie w każdym scenariuszu kampanii.
Cele te są wymagane do odnoszenia postępów w kampanii i zostały zaprojektowane tak, aby wszyscy gracze mogli sobie z nimi poradzić.
Gracze mogą zaimportować do rozgrywki siły główne, które ukończyły poprzednią kampanię Axis Operations – 1945 East, lub użyć wstępnie ustawionych sił głównych, aby od razu rozpocząć kampanię Axis Operations 1946 – Amerika.
Dodatek 1946 stanowić będzie finałową odsłonę serii Axis Operations. To zwieńczenie, do którego gracze zmierzali już od pierwszych nieśmiałych kroków Axis Operations w świecie kampanii ahistorycznych.