Panzer Corps 2: Axis Operations - 1946
Önceki DLC'de kurulan tarih dışı hikâye yolunu bir sıçrama tahtası olarak kullanarak, Axis Operations 1946 oyunculara Birleşik Devletler'in Alman-Japon işbirliği ile işgalini keşfetmeleri için tam anlamıyla devasa ve orijinal bir hikâye sunuyor.
Ordularını Kıtasal Birleşik Devletler'in bir kıyısından diğerine taşıyacak devasa 30 harekâtlı bir hikâyede kudretli Birleşik Devletler'e meydan okumak için Wehrmact işgal güçlerini son savaşlarına hazırla.
Bu orijinal hikâyeyi düzgün bir şekilde anlatmak için, bu hikâyenin gerçek bir tarihi bağlam havasına ve doğruluğuna sahip olmasını sağlayacak bir Amerikan Tarihi Uzmanını getirme kararı aldık!
Birleşik Devletler'in Mihver kuvvetleri tarafından işgaline kadar giden olayların arka planı Axis Operations serisinin önceki hikâyelerinde anlatılmış olsa da, 1946 tüm oyuncuların keyif alması için özel olarak tasarlanmıştır.
Bunu sağlamak için Axis Operations 1946, hikâyenin neredeyse her senaryosunda bulunan yeni bir kademeli hedef sistemine sahip.
Bu hedefler hikâyeyi ilerletmek için gereklidir ve tüm oyuncuların idare edebileceği şekilde tasarlanmıştır.
Oyuncular bir önceki Axis Operations 1945 Doğu harekâtını tamamladıkları kendi ana kuvvetlerini aktarabilir ya da Axis Operations 1946 Amerika harekâtını direkt başlatmak için önceden hazırlanmış bir ana kuvveti kullanabilir.
1946, Axis Operations serisinin son parçası olacak. Bu, Axis Operations tarih dışı hikâyeye ilk adımlarını ürkek bir şekilde attığından bu yana oyuncuların inşa ettiği heyecan verici son!