Axis Operations - Spanish Civil War
Temmuz 1936'dan Mart 1939'a uzanan bu uzun soluklu harekâtta, İspanyol İç Savaşı'nın tamamını başından sonuna kadar deneyimle.
Madrid, Malaga, Brunete, Teruel ve hatta devasa Ebro Savaşı'ndaki büyük muharebeler de dâhil olmak üzere İspanyol İç Savaşı'nın bir düzineden fazla çarpışmasında mücadele et.
Tarihin tozlu sayfalarından direkt alınan yeni bonus görev hedefleriyle nadiren dile getirilen bu çekişmeyi keşfet. Normal çatışmaya ek olarak, Franco'nun Afrika Ordusu'nu Fas'tan Sevilla'ya havadan taşımak, Malaga'daki Cumhuriyetçi savaş gemisi Jaime I'e saldırmak ya da Teruel'deki savaş tarihinin son toplu Süvari saldırılarından birine yardım etmek gibi hedeflerle görevlendirileceksin.
Bonus görevleri tamamlayarak ve çeşitli zafer derecelerine ulaşarak, ele geçirilen düşman ekipmanı stoklarına erişimden özel prototip taşıtlara ve hatta tarihe adını yazdırmış subayları orduna katılmaları için ikna etmeye kadar birçok eşsiz ödülde harcanabilen Commendation Points kazanacaksın.
Yeni kurulan birtakım bombacı, avcı, keşifçi, tank ve uçaksavar savaş birliklerinden oluşan, topluca bilinen adıyla Kondor Lejyonu olarak görevin, iç savaş tüm ülkede şiddetlenmeye devam ederken İspanyol Milliyetçi kuvvetlerine yardım etmek olacak. Panzer Corps 2'nin kapsamlı Axis Operations Harekâtı'nın bu birinci bölümünde, İspanya'daki Alman kuvvetlerinin kontrolünü ele al.
Yapay zekâ kontrollü bir müttefik grubu içeren ilk Panzer Corps 2 harekâtında, İspanyol müttefiklerinle omuz omuza çarpışmaya hazır ol.
Yapay zekâ açısından, savaş alanındaki performanslarının tutarlı ve etkili olmasını sağlamak amacıyla yapay zekâ ortaklarına rehberlik etmene ve talimatlar vermene yardımcı olacak güçlü yeni araçlar emrine amade.
Panzer Corps 2 harekât senaryosunda yer alan ilk çok taraflı 3 yönlü çatışmayı içerecek İspanyol İç Savaşı'nın dramatik sonuna hazırlan.
Wehrmacht ordun, Spanish Civil War DLC'sinin sonunda Axis Operations Harekâtı'nın bir sonraki oyununda kullanılmak üzere kaydedilecek.