Axis Operations – 1940
Po oszałamiającej klęsce Polski, która wstrząsnęła światem, zachodni alianci przygotowują się na to, co nieuniknione. Brytyjskie Siły Ekspedycyjne wylądowały na kontynencie, siły belgijskie i holenderskie obsadziły swoje fortyfikacje, a okryta chwałą armia francuska zmobilizowała do walki swoje potężne ciężkie czołgi.
Po tym, jak niemieckie plany wpadają w ich ręce podczas incydentu w Mechelen, alianci uważają, że są gotowi na nadchodzącą burzę. Ale ku ich zaskoczeniu Niemcy uruchamiają plan Von Mansteina, by podbić Europę Zachodnią!
To na Tobie spoczywa zadanie przeprowadzenia w ramach planu Mansteina serii ataków z zaskoczenia, skierowanych przeciwko alianckim mocarstwom. Oprócz ataków spadochroniarzy za liniami wroga będziesz mieć także wyjątkowe okazje do zniszczenia sił powietrznych wroga... gdy te są jeszcze na ziemi! Uderzaj szybko, a twoje Stukasy i Messerschmitty będą mogły zbombardować i rozerwać na strzępy wrogie samoloty, zanim te zorientują się, co je trafiło.
Raz jeszcze obejmij dowództwo nad siłami Wehrmachtu w kontynuacji kampanii Axis Operations dla Panzer Corps 2. Połącz się ponownie ze swoim wiernym sztabem dowodzenia, a w ramach specjalnej atrakcji przyjdzie Ci stoczyć walkę u boku jednego z największych niemieckich generałów w historii, Erwina Rommla. Połącz siły z 7 Dywizją Pancerną Rommla i wyznacz ścieżkę zniszczenia w Niderlandach, Francji i poza nią w trzecim rozdziale kampanii Axis Operations.
Odkrywaj zarówno nieznane, jak i dobrze znane bitwy II wojny światowej poprzez zróżnicowane scenariusze i cele misji bonusowych przeniesione prosto z kart historii. Oprócz normalnej walki do Twoich zadań będą należały m.in. brawurowe przerzuty spadochroniarzy, poszukiwanie zaginionej dywizji pancernej, obserwacja włoskich działań w Albanii, a może nawet inwazja na wybrzeża Wielkiej Brytanii – jeśli odważysz się rzucić wyzwanie Brytyjczykom na ich ojczystej ziemi!
Realizując cele bonusowe i osiągając różne stopnie zwycięstwa, zdobywasz punkty Commendation Points, które możesz wydać na różne unikalne nagrody, od dostępu do zapasów przechwyconego sprzętu wroga po specjalne prototypowe pojazdy i możliwość przekonania historycznych oficerów, by dołączyli do Twojej armii.
Od Norwegii po Niderlandy, Francję, Wielką Brytanię i Bałkany – w tej kampanii gracze mogą ponownie spodziewać się ogromnej różnorodności przeciwników. Czekają Ciebie rozmaite krajobrazy bitewne, a także niezliczone okazje do przechwytywania sprzętu wroga i używania go jako własnego.
Uważaj na powrót systemu Nemesis, ponieważ pewien francuski dowódca czołgu o imieniu Charles de Gaulle może okazać się sporym cierniem w Twoim boku!
Koniec roku 1940 nie oznacza jednak końca kampanii, jest to jedynie kolejny krok. Po zakończeniu Axis Operations 1940 gracze ponownie otrzymają możliwość zachowania swoich podstawowych sił do wykorzystania w kolejnej odsłonie kampanii Axis Operations.