Axis Operations – 1941
Austria, Czechosłowacja, Polska, Norwegia, Dania, Luksemburg, Holandia, Belgia, Francja. W ciągu dwóch krótkich lat wszystkie one znalazły się pod niemiecką okupacją. Wraz z upadkiem Europy Zachodniej Wielka Brytania zostaje odizolowana i osamotniona. Mimo tego nieprzerwanego pasma niesamowitych zwycięstw, a może właśnie dzięki nim, niemieckie ambicje niebezpiecznie wzrosły. Do tego stopnia, że Niemcy planują złamać pakt o nieagresji ze Związkiem Radzieckim i rozpocząć największą w historii inwazję na Rosję.
Pomimo podpisania przez Jugosławię protokołu o przystąpieniu do niemieckiego Paktu Trzech, jugosłowiański rząd został obalony w zamachu stanu! Twoje siły będą teraz musiały wywalczyć sobie drogę przez Jugosławię, zanim ruszą na pomoc Włochom w wojnie z Grecją. Ale zegar tyka, ponieważ Wielka Brytania wykorzystuje walki na Bałkanach jako okazję do rzucenia wyzwania kontrolowanej przez Niemcy Europie na nowym froncie, zaś Operacja Barbarossa jest zagrożona kolejnymi opóźnieniami...
Gdy Operacja Barbarossa rozpocznie się, Twoje siły zostaną wezwane do poprowadzenia szpicy sił Osi przeciwko potężnej Rosji. Szybkie ataki mogą unieszkodliwić siły wroga, zanim te zdążą zareagować. Twoje myśliwce i bombowce przeprowadzą ataki z zaskoczenia na radzieckie bazy lotnicze w całej Europie Wschodniej. Ale rosyjski niedźwiedź ma lekki sen – inwazja zapewne obudzi go i wprawi we wściekłość...
Raz jeszcze obejmij dowództwo nad siłami Wehrmachtu w kontynuacji kampanii Axis Operations dla Panzer Corps 2. Połącz się ponownie ze swoim wiernym sztabem dowodzenia i przygotuj się na najdłuższą dotąd i najtrudniejszą kampanię, złożoną z 20 scenariuszy obejmujących działania na Bałkanach i froncie wschodnim w 1941 roku.
Kontynuuj odkrywanie zarówno nieznanych, jak i dobrze znanych bitew II wojny światowej poprzez zróżnicowane scenariusze i cele misji bonusowych przeniesione prosto z kart historii. Oprócz normalnej walki do Twoich zadań należeć będzie m.in. obserwowanie dramatycznego upadku stolicy Jugosławii – Belgradu, rozpoczęcie ogromnej operacji spadochronowej na Krecie, rozbijanie hord sowieckich samolotów, gdy te siedzą bezradnie na swoich lotniskach, oraz odpieranie poważnych kontrataków pancernych w miarę przemieszczania się w głąb Rosji.
Koniec roku 1941 nie oznacza jednak końca kampanii, jest to jedynie ostatni krok. Po zakończeniu Axis Operations 1941 gracze ponownie otrzymają możliwość zachowania swoich podstawowych sił do wykorzystania w kolejnej odsłonie kampanii Axis Operations.