Axis Operations - 1941
Avusturya, Çekoslovakya, Polonya, Norveç, Danimarka, Lüksemburg, Hollanda, Belçika, Fransa. Yalnızca iki yıl içinde hepsi Alman işgaline yenik düştü. Batı Avrupa'nın düşüşüyle Britanya yapayalnız kaldı. Arka arkaya gelen inanılmaz zaferlere rağmen ya da belki de bu sebepten ötürü Almanların hırsı tehlikeli bir şekilde büyümeye devam etti. Hatta o kadar büyüdü ki Almanya, Sovyetler Birliği ile olan saldırmazlık anlaşmasını ihlal ederek Rusya'ya karşı savaş tarihinin en büyük istilasını başlatmayı planladı.
Yugoslavya'nın, Almanya Tripartite Paktı'na katılma anlaşmasını imzalamasına rağmen Yugoslav hükûmeti bir darbeyle devrildi! Kuvvetlerin, Yunanistan'a karşı savaşan İtalya'yı desteklemek için yola koyulmadan önce Yugoslavya'da mücadele etmek zorunda kalacak. Ancak süre daralıyor; Britanya, Balkanlar'daki mücadeleyi Almanya kontrolündeki Avrupa'ya yeni bir cephede meydan okumak için kullanıyor ve Barbarossa daha fazla ertelenme tehlikesiyle karşı karşıya...
Barbarossa harekâtı başladıktan sonra kuvvetlerin, kuvvetli Rusya'ya karşı yapılan Mihver öncü taarruzuna liderlik etmeye çağrılıyor. Avcı ve bombardıman uçaklarının Doğu Avrupa'daki Sovyet hava üslerine gerçekleştirdiği beklenmedik hızlı saldırılar, düşman kuvvetlerini karşılık verme şansı tanımadan etkisiz duruma getirebilir. Fakat Rus ayısının uykusu hafiftir ve istilaya karşı büyük bir öfkeyle harekete geçebilir...
Panzer Corps 2'nin devam eden Axis Operations Harekâtı'nda, Wehrmacht kuvvetlerinin komutasını bir kez daha ele al. Sadık komuta heyetinle yeniden bir araya gel ve 1941'de Balkanlar ve Doğu Cephesi'nde geçen aksiyonu anlatan devasa 20 senaryoluk harekâtla, gelmiş geçmiş en uzun ve en zor harekâtını başlatmaya hazırlan.
Çeşitli senaryolar ve tarihin tozlu sayfalarından direkt alınan bonus görev hedefleriyle 2. Dünya Savaşı'nın gizli kalmış ve iyi bilinen savaşlarını keşfetmeye devam et. Normal çatışmaya ek olarak, Yugoslavya'nın başkenti Belgrad'ın çarpıcı şekilde düşüşüne tanık olmak, Girit'te devasa bir paraşütçü operasyonu başlatmak, havaalanlarında çaresizce bekleyen Sovyet uçaklarını imha etmek ve Rusya'nın derinliklerine doğru ilerlerken büyük zırhlı karşı saldırıları durdurmak gibi hedeflerle görevlendirileceksin.
Oyuncular bu harekâtta, Yugoslavya'dan Yunanistan'a, Girit ve Rusya'ya kadar çok çeşitli düşmanlarla tekrar karşılaşacak.
1941'in bitişi senin harekâtının sonu değil; yalnızca en yeni adımı. Axis Operations 1941'in sonunda oyuncular, ana kuvvetlerini Axis Operations Harekâtı'nın bir sonraki oyununda kullanmak üzere kaydetme seçeneğiyle tekrar karşılaşacak.