Axis Operations - 1942
Doğu Cephesi'ndeki savaş tüm şiddetiyle sürüyor! Almanya, Barbarossa'nın Sovyetleri dize getirmeyi başaramaması nedeniyle savaş başladığından bu yana en ağır yenilgisini yaşadı. Ve şimdi, Rusya kışının dondurucu soğuğunun ortasında, Sovyetlerin karşı saldırı birlikleri, işgalci Almanları toparlanma şansı bulamadan kuşatmaya ve yok etmeye çalışıyor.
Axis Operations 1942 DLC Harekâtı, neredeyse tamamen İkinci Dünya Savaşı'nın kritik yılında Doğu Cephesi'nde verilen mücadeleye odaklanıyor ve oyuncuyu bu dönemin hem çok iyi bilinen hem de meçhul çatışmalarını keşfe çıkarıyor. Bu büyük, 17 senaryolu harekât, oyuncularımızın aşina olduğu ve çok keyif aldığı daha fazla içerik sunarken, birkaç yeni görev tasarımıyla da bu kalıpların dışına çıkmaya devam ediyor.
Oyuna aktarılan kuvvetler, artan zorluk seviyesi ayarları ve gelişmiş oyun modları ile daha fazla büyüme fırsatı ve mücadele bulabilirken, önceden ayarlanmış kuvvetler de herhangi bir oyuncunun bu yeni harekâtta başarılı olmasını sağlayacak kadar orta düzeyde deneyimli birimler ve çeşitli kahramanlar içerir.
Bu harekâtta yer alacak yeni görev hedeflerinden bazıları, Alman kuvvetlerinin bölgelerine havadan ikmal malzemeleri gönderimini ve Axis ortak ülkeleri için özel Yakın Hava Desteği sağlamayı içeriyor.
Bu 1942 harekâtının sonunda, 2. Dünya Savaşı'na çok az aşina olan oyuncuların bile muhtemelen hatırlayacakları savaş geliyor: Stalingrad Savaşı. Ancak bu gerçek Büyük Harekât'ta, bu önemli savaşın ayrıntılarını derinlemesine keşfetmek amacıyla, 2. Dünya Savaşı'nın dönüm noktası niteliğindeki bu savaş birden fazla senaryoda işleniyor.