Panzer Corps 2: Frontlines – Bulge
Kampania rozpoczyna się od amerykańskiego ataku na mniejszą skalę wzdłuż granicy między Belgią a Niemcami, zapewniając graczom interesujący punkt startowy. Ten historyczny konflikt, który toczył się przez 4–6 tygodni, został odtworzony w unikalny sposób, który zapewnia wciągającą rozgrywkę.
Panzer Corps 2: Frontlines – Bulge wprowadza nową warstwę wyzwań. We wczesnych etapach niemieckiej ofensywy przeciwnik ma przewagę liczebną nad graczem. Dodatkowo niekorzystne warunki pogodowe ograniczają główną siłę aliantów – lotnictwo. Aby zapewnić przyjemne i zrównoważone wrażenia z gry, gracz może zdobywać nagrody, w tym bohaterów i dodatkowe jednostki. Ponadto trzy razy w trakcie kampanii można wybierać spośród różnych scenariuszy umożliwiających wybór między różnymi obszarami bitwy.
Unikalna struktura kampanii podzielona na mniejsze bitwy gwarantuje pełną detali, wciągającą rozgrywkę.