Panzer Corps 2: General Edition Upgrade
New Bonus scenarios: 4 brand new scenarios in which you can test your mettle against the AI. .- New Camo skins: New 75 exclusive skins are available for your vehicles.
Digital printable Campaign tree chart: A beautiful hi-res printable artwork depicting the branching single player campaign.