Panzer Corps 2
Podstawą Panzer Corps 2 jest jej zawartość. Możesz grać każdą z głównych sił na europejskiej arenie II wojny światowej i rzucić na swych wrogów ponad 1000 unikalnych jednostek! Każda pojedyncza jednostka w grze została pieczołowicie wymodelowana i zanimowana. Żadna inna gra nie zawiera tak wielu autentycznych pojazdów z okresu II wojny światowej jak Panzer Corps 2!
Panzer Corps 2 posiada rozbudowaną kampanię zawierającą około 60 scenariuszy: poprowadź Wehrmacht przez całą II wojnę światową, przenosząc swoich zaprawionych w bojach weteranów z jednej bitwy do drugiej. Dostępne są 4 dodatkowe scenariusze dla pojedynczego gracza i kolejne 10 scenariuszy starannie zaprojektowanych z myślą o zrównoważonej rozgrywce w trybie wieloosobowym. Do tego dochodzi zaawansowany generator losowych map do trybu potyczki (Skirmish), oferujący sześć różnych typów map i cztery rodzaje misji.
Rzuć wyzwanie znajomym lub zagraj w trybie kooperacji przeciwko SI. Panzer Corps 2 oferuje szeroki wachlarz opcji dla trybu wieloosobowego: hot seat, wspomagany przez serwer tryb play-by-email (Slitherine's PBEM++) oraz prawdziwy tryb wieloosobowy online. W tym ostatnim trybie możliwe jest nawet jednoczesne rozgrywanie swoich tur z partnerem z trybu kooperacji, co w zasadzie skraca czas oczekiwania do zera!
Modding zawsze był bardzo istotny w serii Panzer Corps. Dlatego Panzer Corps 2 zawiera najpotężniejszy edytor scenariuszy, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, który jest jednocześnie bardzo przyjazny dla użytkownika i łatwy w użyciu. Edytor pozwala błyskawicznie tworzyć własne kampanie, pojedyncze scenariusze i mapy do trybu wieloosobowego. Możesz też korzystać z zawartości stworzonej przez innych graczy. Sądząc po poprzednim tytule w serii, Panzer Corps 2 szybko doczeka się setek stworzonych przez użytkowników scenariuszy, dzięki którym gra nigdy się nie znudzi!