Paper Beast
Gdzieś głęboko pośród bezkresnych czeluści Internetu rozkwitło życie. Jesteś pierwszym człowiekiem, który postawił stopę w tym tajemniczym ekosystemie. Dziwna siła zdaje się ciążyć na jego równowadze. Sprzymierz się z fascynującymi i ujmującymi stworzeniami, aby rozwiązać łamigłówki gry Paper Beast.
Poznaj kolorowy i kapryśny świat zrodzony w wyobraźni Erica Chahi — twórcy gry Another World.
Oryginalna ścieżka dźwiękowa łącząca japoński punk rock TsuShiMaMire z ambientowym stylem Roly'ego Portera.