Paper Beast
İnternetin dipsiz derinliklerinde hayat çiçek verdi. Bu gizemli ekosisteme ayak basan ilk insan sensin. Tuhaf bir güç dengeyi bozmak üzere. Büyüleyici ve sevimli yaratıklarla güç birliği yaparak Paper Beast'in bulmacalarını çöz.
Another World'ün yaratıcısı Eric Chahi'nin hayal gücünden doğan, renkli ve farklı bir evreni keşfet.
TsuShiMaMire ile Japon punk rock'ını ve Roly Porter'ın atmosferik tarzını birleştiren orijinal oyun müzikleri.