Paper Trail
Paper Trail, katlanabilir, kağıt bir dünyada geçen, evden ayrılma konusunun işlendiği, üstten görünüme sahip bulmacalı bir serüvendir.
Paper Trail, katlanabilir, kağıt bir dünyada geçen, evden ayrılma konusunun işlendiği, üstten görünüme sahip bulmacalı bir serüvendir. Toy bir akademisyen olan ve eğitimine devam etmek için ilk kez evden ayrılan Paige olarak oynuyorsunuz. Yolculuğunuz boyunca, bulmacaları çözmek, yeni alanlar keşfetmek ve uzun süredir kayıp olan sırları ortaya çıkarmak için iki tarafı birleştirerek dünyayı katlamayı öğreniyorsunuz.
Keşfetmek ve ilerlemek için yolları katlayıp birleştirmek, ilk başta basit gelebilir. Ancak hızla şeytani bir şekilde zorlaşır! Paper Trail yapbozunu çözmeye çalışırken dünyanızın dokusunu değiştirin, eğin, bükün, çevirin, döndürün.
Zekânıza meydan okuyan ve sizi Paper Trail dünyasının içine çeken bulmacaları çözün. Kıvrımlar arasında seyahat etmek, Paige'yi benzersiz bir dizi karakterle tanıştıracak, karakterler Paige'ye hikâyelerini anlatıp onu bu daha geniş dünya hakkında bilgilendirecekler.
Yıllardır el değmemiş derin karanlık mağaralardan, yağmurla dövülen en yüksek ağaç tepelerine. Paige, Üniversite yolculuğunda gittiği yerlerdeki manzaraları ve harikaları incelerken, çeşitli el yapımı ortamları keşfedin.
Kağıt temasını harmanlayan, benzersiz bir tarza sahip oyun ortaya çıkarmak için baskı resim ve sulu boya gibi düz estetik stillerden büyük ölçüde yararlanan Paper Trail sanatını deneyimleyin.