Paradise Lost Dijital Çizim Kitabı
Daha önce hiç yayınlanmamış konsept çizimlerini keşfet ve Paradise Lost'un büyüleyici dünyasına derinlemesine bir göz at. Sanat yönetmeni Riana Möller'in oyunun sanatsal yönünü oluşturma yolculuğunu ve ekibin bu yolda karşılaştığı zorlukları anlatan anlatımını oku.