Paradise Lost Soundtrack
Discover the last story on Earth once again and relive the emotions you felt exploring the abandoned bunker of Paradise Lost.
Listening to the unique, atmospheric soundtrack created by Magdalena Urbańska, you'll delve behind the veil of the past, long forgotten, and walk the halls of Slavic gods.