Paradise Lost Oyun Müzikleri
Dünyadaki son hikâyeyi bir kez daha keşfet ve Paradise Lost'un terk edilmiş sığınağını keşfederken hissettiğin duyguları yeniden yaşa.
Magdalena Urbańska tarafından yaratılan benzersiz, atmosferik oyun müziklerini dinleyerek, çoktan unutulmuş geçmişin perdesini aralayacak ve Slav tanrılarının salonlarında yürüyeceksin.