Troublemaker
Chwyć plecak oraz bandaże bokserskie i skup się na tym, co w szkole średniej jest najważniejsze – spuszczaniu znajomym solidnego łomotu! Troublemaker czerpie uwielbiane elementy akcji, przygody i bijatyki z największych klasyków gatunku.
="Troublemaker to bijatyka akcji i przygody poruszająca najważniejszy – a może raczej najstraszniejszy – epizod w życiu każdego człowieka, mianowicie edukację w szkole średniej. Nazywasz się Budi i właśnie przeniesiono Cię do jednego z najlepszych liceów w Indonezji. Musisz, mówiąc dosłownie, wywalczyć sobie drogę na szczyt hierarchii społecznej i wziąć udział w corocznym szkolnym turnieju sztuk walki o trafnej nazwie „Raise Your Gang”."
="– Troublemaker to inspirowana klasycznymi bijatykami gra z płynnymi i niesamowitymi bójkami na największej w Indonezji arenie walk nastolatków.
– Uderzaj pięściami, kop, łam, rozwalaj lub serwuj eleganckie sierpowe: Budi wędruje na sam szczyt dzięki ponad 30 kultowym ruchom.
="– Budi nie będzie walczył w szkole samotnie; wsparcie znajdzie w Parakacuk, swoim gangu.
– Klasowa liderka Rani użyczy Ci swojego sprytu, Zaenal – siły, a Boby… wiadomo, w końcu Boby to Boby.
– Spędzaj czas z dziewczyną Budiego, zwiększaj jego popularność wśród uczniów, odrabiaj prace domowe z przyjaciółmi i zobacz, jak może wyglądać niewiarygodne życie w XXI-wiecznym indonezyjskim liceum."
– Gdy zechcesz odpocząć i poczekać, aż zagoją się Twoje siniaki, pospaceruj po szkole. Czekają Cię wspaniałe widoki i ponad 20 przedmiotów kolekcjonerskich do zebrania."