Paranoia: Happiness is Mandatory
Paranoia, Friend Computer tarafından kontrol edilen, insanlığın son güvenli sığınağı Alpha Complex'te geçen bir bRYO oyunudur.
Burada yaşayan herkes mutluluk ve neşe dolu, tertemiz bir hayat sürüyor. Friend Computer'ın yönetimini sorgulamak bir ihanet suçu. İzin verilen güvenlik düzeylerinin ötesinde bir bilgiye ulaşmak bir ihanet suçu. Gündelik Bouncy Bubble içecek dozunu almamak da bir ihanet suçu. İhanet suçunun cezası ise sorgusuz sualsiz bir infaz.
Alpha Complex ve Friend Computer'ı yok etme planları kuran ve huzurlu hayatımıza kast eden hainler her yerde. Hainleri tespit et, bildir veya hak ettiklerini düşündüğün şekilde sonlarını getir. Lazerini elinin altında tutmak isteyebilirsin!
KIRMIZI güvenlik düzeyine sahip bir Sorun Giderici (Troubleshooters) ekibine liderlik etmek için bekleniyorsun. Tek bir işin var; sorunu bulmak ve onu ortadan kaldırmak. Friend Computer her hareketini izliyor, her türlü ihanet eylemine dair belirtiler arıyor ve Alpha Complex'i korumak için ortaya koyduğun hızlı ve kahramanca performansı ödüllendireceği kesin; tabii kendini olası bir ihanet cezasının sonucunda reaktör kalkanı olarak kullanılmak üzere görevlendirilmiş olarak da bulabilirsin.