Parkitect – Taste of Adventure
Wypróbuj 10 nowych, wymagających poziomów, które zabiorą Cię w gwiezdną podróż i poddadzą próbie Twoje umiejętności zarządzania.
Dwa nowe, obszerne motywy – cukierkowy i przygodowy – zawierają mnóstwo apetycznych i ekscytujących przedmiotów do udekorowania parku, a także kilka ciekawych funkcji.