Parkitect - Taste of Adventure
Yıldızlar arasında yolculuk et ve yönetim becerilerini 10 yeni zorlayıcı seviyede test et!
Parklarını süslemek için tatlı ve heyecan verici nesnelerle dolu iki büyük yeni tema olan şeker ve maceranın yanı sıra birkaç yeni eğlenceli özellik.