Parkitect - Dinos & Dynasties
Complement your park with two new themes from prehistory to antiquity. This content DLC introduces two new themes, full of exotic and classical decorative objects to expand your park into new areas, along with some exciting new attractions.
Jurassic theme - Dino-inspired objects to decorate your park evoking the sense of a prehistoric era.
Classical theme - Roman and Greek-themed decorative objects, creating an iconic atmosphere of ancient civilization.