Partisans 1941 – Extended Edition
Nowe podejście do gatunku strategicznych skradanek: Partisans 1941 łączy elementy skradania, gry akcji, zarządzania zasobami i budowania bazy.
– Gra podstawowa Partisans 1941: oryginalna gra taktyczna czasu rzeczywistego osadzona na zachodnim froncie II wojny światowej.
Obejmij kontrolę nad grupą partyzantów opierających się niemieckim okupantom na froncie wschodnim podczas II wojny światowej.
Planuj i zaczynaj walkę po swojemu. Korzystaj z przerw taktycznych, badaj otoczenie i wybieraj najlepszą pozycję na zasadzkę.
Buduj obóz ruchu oporu ukryty głęboko w lesie i znajdź sojuszników, którzy do Ciebie dołączą. Formuj oddziały wyjątkowych partyzantów i podejmuj się różnych misji, żeby osłabić siły i infrastrukturę wroga, jednocześnie zabezpieczając zasoby, które są niezmiernie potrzebne walczącym.
Nazywasz się Alexey Zorin i jesteś dowódcą Armii Czerwonej, który uciekł z nazistowskiego obozu jenieckiego. Zbierz oddział partyzantów spośród żołnierzy, którzy pozostali za linią wroga, oraz lokalnej ludności. Przeprowadzaj ze swoim oddziałem działania: od niewielkich akcji sabotażowych po ataki na dowództwo sił okupanta.
Odegraj rolę w operacji zainicjowanej w kwaterach Armii Czerwonej i przeprowadzonej przez oddziały partyzantów na obszarze: atak na linie dostaw dla sił niemieckich na froncie, którego celem jest zapewnienie czasu obrońcom Leningradu, którzy szykują się na atak Niemców.