Partisans 1941 - Extended Edition
Taktiksel gizlilik türüne yeni bir yaklaşım: Partisans 1941 gizliliği, aksiyonu, kaynak yönetimini ve üs inşa etme unsurlarını bir araya getiriyor.
Partisans 1941 Ana Oyunu: 2. Dünya Savaşı'nın doğu cephesinde geçen orijinal gerçek zamanlı taktik oyunu.
Savaşı kendi tarzında planla ve başlat. Taktiksel duraklamaları kullan, etrafını keşfet ve bir pusu kurmak için en iyi pozisyonu seç.
Ormanın derinliklerinde gizli direniş kampını kur ve davanda sana katılacak dostlar ara. Benzersiz Partizanlardan bir bölük kur ve düşman güçleri ve yapılarını zayıflatmak için çeşitli görevlere girişirken direnişi devam ettirmek için ihtiyaç duyduğun kaynakları ele geçir.
Bir Kızıl Ordu komutanı olan Alexey Zorin olarak Nazi tutsak kampından kaçıyorsun. Düşman hatlarının arkasında kalan askerlerden ve yerli insanlardan bir Partizan bölüğü topla. Küçük sabotaj görevlerinden işgal güçlerinin liderlerine düzenlenen saldırılara kadar her şeyi bölüğünle birlikte yaşa.
Kızıl Ordu askerî merkezleri tarafından başlatılan ve bölgedeki Partizan ekipler tarafından yürütülen bir operasyonda lider rolünü oyna: Leningrad'da direnen direnişçilerin Alman saldırısına karşı hazırlanmaları için onlara zaman kazandırma amacıyla Alman güçlerinin cephe hattına uzanan yardım hatlarına bir saldırı.