Pascal's Wager: Definitive Edition
Solas topraklarını sarıp sarmalayan Dark Mist'i dağıtan Colossus isimli gizemli yaratıklar düştü. Courier'ler olarak sırlarla, saklı gizemlerle ve hikâyelerle dolu bu entrikacı dünyada çeşitli elle çizilmiş yerleri keşfedeceksin. Solas'ın gizli gerçeği senin tarafından keşfedilmeyi bekliyor...
Asırlar önce güneş denize battı ve Dark Mist toprakları sarıp sarmaladı. Muhteşem ve haşmetli varlıklar, yani Colossus'lar, çevresine ışık saçtı ve böylece insanlık en son ve yegâne sığınağını buldu.
Düşen Colossus'ların izini takip eden Terrence the Courier ve arkadaşları çetin bir yolculuğa çıktılar. İyilerle ve kötülerle karşılaşacak, kaderlerini mühürleyecek ya da tanıklık edecek ve bu karanlık dünyanın arkasındaki gerçeği açığa çıkaracaklar.