Passing By - A Tailwind Journey
Passing By – A Tailwind Journey to gra osadzona w pięknym, cudacznym świecie, w którym wyspy unoszą się w powietrzu, a zachodni wiatr nigdy nie przestaje wiać. Wyrusz w niezwykłą podróż jako Curly, młody pilot balonowy, któremu powierzono misję dostarczenia tajemniczego listu.
W tej innowacyjnej hybrydzie dwuwymiarowej platformowej łamigłówki, gry survivalowej oraz przygodowej możesz odkrywać świat we własnym tempie. Podróżuj z wyspy do wyspy swoim balonem i rozwiązuj łamigłówki, jednocześnie odpowiednio zarządzając swoimi zasobami, aby przetrwać. Czeka cię ekscytująca przygoda pełna uroczych wydarzeń i poruszających przeżyć!