Path of Exile 2
Path of Exile 2 to nowej generacji gra RPG akcji w modelu free-to-play, stworzona przez studio Grinding Gear Games i umożliwiająca kooperację nawet 6 graczy.
W Path of Exile 2 znajdziesz zupełnie nową kampanię składającą się z 6 aktów, 100 różnych środowisk, 600 potworów i 100 bossów.
W grze Path of Exile 2 występuje dwanaście klas postaci – po dwie na każdą kombinację podstawowych atrybutów: siły (Strength), zręczności (Dexterity) i inteligencji (Intelligence). Choć każda z klas skupia się na innym stylu rozgrywki, są one jedynie punktem wyjścia. Gracze mogą łączyć umiejętności wielu klas, aby stworzyć postać doskonale dopasowaną do ich oczekiwań.
Każda z dwunastu klas postaci ma dostęp do trzech unikalnych specjalizacji wyniesienia (Ascendancy specialisations), co sprawia, że gracze mogą wybierać spośród aż 36 klas wyniesienia.
W grze Path of Exile 2 znajdziesz 240 klejnotów umiejętności, które zapewniają dostęp do potężnych umiejętności aktywnych, i 200 klejnotów wsparcia (Support Gems), które modyfikują ich działanie. Dzięki odpowiedniemu ich połączeniu gracze będą w stanie tworzyć zabójcze kombinacje.
Kultowe drzewko umiejętności biernych znane z gry Path of Exile powraca. Gracze znajdą na nim 1500 umiejętności, które umożliwią im całkowicie dostosować styl prowadzenia rozgrywki. Od teraz w ramach drzewka dostępna jest funkcja podwójnej specjalizacji, która pozwala na przydzielenie pewnej liczby punktów umiejętności biernych do dwóch różnych zestawów umiejętności. Przydzielone w ten sposób umiejętności bierne stają się aktywne, gdy gracz korzysta z odpowiednich broni lub rodzajów umiejętności. Gracz może na przykład przydzielić część punktów do umiejętności związanych zarówno z korzystaniem ze sztyletów, jak i pułapek (czy też lodu i błyskawic) i gdy będzie używać któregoś z tego typu ataków, zastosowane zostaną odpowiednie punkty umiejętności. Dzięki temu gracze mogą specjalizować się w wielu aspektach bez ponoszenia kosztu utraconych możliwości.
W grze Path of Exile 2 znajdziesz 700 podstawowych rodzajów wyposażenia, z których każdy ma unikalny wariant czekający na odkrycie. Możesz wzmocnić swój arsenał dzięki nowym broniom, takim jak włócznie (Spears), kusze (Crossbows) i kiścienie (Flails), a także dodatkowym przedmiotom, w tym fokusom (Focuses), pułapkom (Traps) i zaktualizowanym berłom (Sceptres).
Każdy obszar kampanii w Path of Exile 2 zawiera walkę z bossem. Przedzierając się przez kolejne akty, natrafisz na ponad 100 bossów, a każdy z nich zaprezentuje niepowtarzalną mechanikę, której musisz się nauczyć.
Po zakończeniu składającej się z sześciu aktów kampanii gry Path of Exile 2 otrzymasz dostęp do końcowego etapu rozgrywki. W każdej z ponad 100 map dostępnych w tym etapie gracze zmierzą się z wyjątkowym bossem i doświadczą modyfikatorów, które umożliwiają korzystanie z odnowionych wariantów wielu poprzednich lig gry Path of Exile. W miarę zbliżania się do premiery gry będziemy przekazywać więcej szczegółów na temat niespodzianek czekających na graczy podczas końcowego etapu gry Path of Exile 2.
Path of Exile 2 to gra niezależna od oryginalnego tytułu Path of Exile. W przyszłości będziemy przygotowywać rozszerzenia dla obu tytułów. Obie gry są całkowicie oparte na modelu free-to-play i nigdy nie wprowadzimy do nich mechanizmów pay-to-win. Dokonane zakupy będą wspólne dla obu tytułów.