Pathfinder: Abomination Vaults
Pierwsza kooperacyjna gra akcji ARPG oparta na Adventure Path. Gracze prowadzą kultowych bohaterów Pathfinder w głębiny Gauntlight Keep. Tam stają do walki ze śmiercionośnymi potworami, by zmierzyć się ze złowrogą czarodziejką Belcorrą Haruvex i pokrzyżować jej nikczemne plany.
Złowieszcza Belcorra Haruvex nawiedza swój opuszczony dom – Gauntlight Keep. Stulecia temu niemal zniszczyła świat armią poddanych jej potworów, bestii i koszmarnych stworzeń, pokonała ją jednak czwórka dzielnych bohaterów. Jej magia i nienawiść były tak potężne, że powróciła jako duch. W czasie jej nieobecności armia jeszcze bardziej urosła w siłę.
Belcorra pragnie teraz zemsty na wszystkich, którzy skrzywdzili ją za życia. Świat potrzebuje odważnych bohaterów gotowych zejść w niezbadane otchłanie Gauntlight Keep. Ten rozległy megaloch roi się od plugawych stworów. Bohaterowie muszą zniszczyć armię Belcorry i raz na zawsze unicestwić jej przeklętą duszę.
Gracze przejmują kontrolę nad czwórką kultowych postaci ze świata Pathfinder i dostosowują je do swojego stylu gry. Historie bohaterów rozwijają się wraz z każdym krokiem w głąb lochu.
Zanurz się w bezkresnym podziemnym labiryncie rozciągającym się pod Gauntlight Keep. Krypty dzielą się na kilka unikalnych biomów. Każdy stanowi osobny rozdział gry i stawia przed graczami nowych przeciwników, nowe zagrożenia i przerażające stwory.
Barbarzyńczyni Amiri, tropiciel Harsk, kapłanka Kyra i czarodziej Ezren. Każda postać oferuje niepowtarzalny styl walki, wyjątkowe umiejętności i talenty. System rozwoju pozwala na znaczne dostosowanie bohaterów, zupełnie tak, jak w Pathfinder.
Nie ograniczasz się do jednego bohatera – kontrolujesz całą czwórkę! Możesz skupić się na ulubionym wojowniku, a w kluczowych momentach przełączać się na pozostałych bohaterów lub pozwolić im działać samodzielnie. Przykładowo Amiri potrafi wyważyć drzwi kopniakiem albo powstrzymywać nacierających wrogów, podczas gdy Harsk otwiera zamek wytrychem.
Niektóre wymagają perfekcyjnego wyczucia czasu. Harsk może osłabić przeciwników trucizną tuż przed tym, jak dopadnie ich ostrze bułatu Kyry.
Inne pozwalają stworzyć zupełnie nowe efekty. Ognista ściana Ezrena przemienia się w płomienny wir pod wpływem wirującego miecza Amiri, staje się ognistą falą, gdy Harsk wymachuje swoimi dwoma toporami, lub rozrasta się w ogromną kopułę ognia, kiedy Kyra uderza magiczną mocą w ziemię!
W Pathfinder: Abomination Vaults każdego bohatera można dostosować poprzez ścieżki rozwoju. Gdy osiągnie nowy poziom, gracze wybierają, jak ulepszyć jego zdolności, aby stworzyć wymarzonego bohatera.
Kapłanka Kyra początkowo zapewnia drużynie nieocenione wsparcie przy pomocy magii uzdrawiania. Możesz jednak modyfikować jej zaklęcia – zwiększać zasięg i obrażenia czy wzmacniać ochronę – przemieniając ją z uzdrowicielki w magiczną maszynę zniszczenia lub nieustraszoną wojowniczkę walczącą na czele.