Pathfinder: Abomination Vaults
Kötü ruhlu Belcorra Haruvex, terk edilmiş yuvası Gauntlight Keep'te hâlâ kol geziyor. Yüzyıllar önce, dünyayı canavarlardan, yaratıklardan ve dehşet verici varlıklardan oluşan bir orduyla tehdit etmiş ancak dört cesur kahraman tarafından alt edilmişti. Fakat kötülüğü ve büyüsü sayesinde dünyaya bir hayalet olarak geri döndü ve yokluğunda ordusu daha da güçlendi.
Şimdiyse Belcorra, hayattayken kendisine karşı duran herkesten intikam almaya hazır. Belcorra'nın ordusunu alt etmek ve onun kötü ruhunu sonsuza dek ortadan kaldırmak için iğrenç canavarlarla dolu devasa bir zindan olan Gauntlight Keep'in keşfedilmemiş derinliklerine inecek cesur kahramanlara ihtiyaç var.
Oyuncular, Pathfinder evreninin dört ikonik kahramanını kontrol edip onları özelleştirebilecek ve zindanın derinliklerine doğru ilerledikçe bu kahramanların hikâyelerini de ortaya çıkaracak.
Gauntlight Keep'in altında bulunan uçsuz bucaksız mega zindanın derinliklerine dal. Bu zindandaki Mahzenler (Vaults), her biri oyunun kendi bölümünü oluşturan birkaç farklı biyoma bölünmüştür. Her biyom, oyuncuların üstesinden gelmesi için yeni düşmanlar, tehlikeler ve kötülükler sunar.
Barbar Amiri, Korucu Harsk, Rahip Kyra ve Büyücü Ezren. Her biri, Pathfinder tarzı derin özelleştirmeye olanak tanıyan benzersiz oyun stilleri, yetenekler ve özellikler içeriyor.
Oyuncular sadece tek bir güçlü kahramanı oynamakla kalmıyor, dört kişilik takımın da tamamını kontrol ediyor! Oyuncular en sevdikleri kahramana bağlı kalabilir ve doğru zaman geldiğinde diğer kahramanlara geçebilir ya da onları kendi başlarına hareket etmeleri için görevlendirebilirler. Örneğin, Amiri kapıyı tekmeleyerek açabilir veya Harsk kilidi açana kadar Amiri, düşmanları oyalaması için gönderilebilir.
Bazı kombolar mesela Harsk'ın, Kyra'nın kesici palasıyla karşılaşmadan önce düşmanları zehirle zayıflatması gibi zamanlamanın her şeyden önemli olduğu 1-2 yumruktan oluşur.
Diğer kombolar da örneğin Ezren'in oluşturduğu ateş duvarının, Amiri kılıcını çevirdiğinde bir alev girdabına, Harsk çifte baltasını savurduğunda bir alev dalgasına, Kyra'nın büyüyle yere vurduğunda ise geniş alanı kaplayan bir ateş kubbesine dönüşmesi gibi tamamen yeni bir etki yaratmaya odaklanır!
Pathfinder: Abomination Vaults'taki her kahraman, çeşitli gelişim yolları aracılığıyla özelleştirilebilir. Oyuncular, her kahramanın yeteneklerini nasıl geliştireceklerini seçerek oynamak istedikleri kahramanı yaratabilirler.
Örneğin rahip Kyra, başlangıçta sahip olduğu iyileştirme büyüsüyle hayati bir destek karakteri olsa da bu büyülerin etkileri değiştirilerek menzilleri artırılabilir, bu büyülere hasar eklenebilir veya ek koruma sağlanabilir. Böylece Kyra, yalnızca bir şifacıdan güçlü bir saldırgana veya güçlü bir öncüye dönüştürülebilir.