Pathfinder: Wrath of the Righteous - A Dance of Masks
One last love letter to the Knight Commander and their loyal companions. Gather all your companions and travel back to where it all started – the city of Kenabres, destroyed and now risen from the ashes. Visit a festival, celebrate your victories, socialize with friends and loved ones, watch the fireworks… And thwart the plans of villains trying to spoil the fun!