Pathfinder: Wrath of the Righteous – A Dance of Masks
Finalny list miłosny do Dowódców Rycerzy i ich lojalnych towarzyszy. Zbierz wszystkich swoich towarzyszy i wróć do miejsca, w którym wszystko się zaczęło – odradzającego się po zniszczeniu miasta Kenabres. Odwiedź festyn, uczcij swoje zwycięstwa, spotkaj się z przyjaciółmi i bliskimi, obejrzyj fajerwerki... I pokrzyżuj plany nikczemnikom próbującym zepsuć dobrą zabawę!