Pathfinder: Wrath of the Righteous - A Dance of Masks
Knight Commander ve sadık yoldaşlarına son bir aşk mektubudur. Tüm yoldaşlarını toplayıp her şeyin başladığı yere yolculuğa çık: Kenabres şehri. Yok edilmişti ancak şimdi küllerinden yeniden doğuyor. Festivali ziyaret et, zaferlerini kutla, arkadaşların ve sevdiklerinle vakit geçir, havai fişekleri izle... Eğlenceyi bozmak isteyen kötülerin de planlarına köstek ol.