Pathfinder: Wrath of the Righteous - A Visitor from Distant Lands
Known for their wisdom, majestic sovereign dragons rarely leave their homeland of Tian Xia. It is even more surprising to find one of them, young and brave, among the personal belongings of the heroes of the Fifth Crusade. He is still too young to fight demons, but he will gladly help those in need with his valuable advice.
Acquire a new pet – a tiny sovereign dragon. His great wisdom will help you succeed at all Knowledge and Lore skill checks.